Powered By Blogger

onsdag 16 maj 2012

Dagens stassar

Jag har sådan tur att tandläkaren ligger i samma hus som jag bor i. Behöver bara ta hissen ner så är jag framme :) Slipper alltså gå ut och palta på mig massa kläder. Dessutom sken solen så jag fick lite vårkänslor. Så.. första stassen blev lite vårig.

Topp från Hunkydory och Gimlet blouse.


Efter tandläkaren var det moppestassen som åkte på. Skulle iväg och köpa tung kattsand.
 Maria Tallchief och toppen med fina ryggen som jag alltid glömmer vad den heter åkte på istället. Mos Mosh brallor och Palladium på fötterna.


Tanden är lagad och resten av tänderna mår bra visade det sig så nu kan jag andas ut ett tag :) Mycket mer finns inte att berätta så här långt så jag säger hej för en stund.

Ha det gott!
Kramar!


12 kommentarer:

  1. bbrrrr. Lycka till i dag hos tandis. Tänker på dig.
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy det är inget kul att gå dit. Men de som jobbar där är väldigt gulliga och allt gick bra :) Skönt att det är över. Kramar

      Radera
  2. Skönt att resten mådde bra för tandis har en tendens att sno alla Mollydollars =)
    Nej kattsand vill man då inte bära nån längre sträcka.
    Jag fick tips om en dansk sida som har hemleverans även i Sverige här:
    http://www.zooplus.dk/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var skönt. Vill ju använda Mollydollarna till Mollysar :)) Tack för tipset! Emellanåt brukar jag beställa från Animail. De har veterinärfoder också. Nu har jag glömt göra det på ett tag så då är det lättare att ta moppen. Kram

      Radera
  3. Jag har inte följt med så mycket de senaste dagarna, men du verkar vara piggare nu? Jag håller tummen för att du är frisk nu, för nu kommer våren. Snygga stassar.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller på att få ordning på infektionen. Antibiotikan bet rätt fort den här gången. Men jag är fotfarande fruktansvärt trött, tar väl ett tag innan jag kommer i fas igen. Åh våren! Vad härligt! Hoppas den stannar och blir sommar nu då :) Tack :) Kram

      Radera
  4. Snyggt! Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Sover gott på kvällarna just nu (läs somnar framför tvn) :)) Kram

      Radera
  5. Jag sitter här och önskar mig en kofta i den färgen också :o) Men det får jag inte haha
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hhaha..jodå :)) Skulle kunna tänka mig en vit eller blå eller..:) Fast du kanske menade Tallchiefen :D Den älskar jag verkligen :D Kram

      Radera
  6. Så skönt att det gick bra hos tandläkaren och att du slipper gå dit på ett tag.
    Ha det gott!
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det var skönt! Nu ska jag bara dit och ta bort lite tandsten. Och de har en speciell maskin för det så man slipper utsättas för att de sliter och dra i tandköttet med en vass grej. ur :) Kram

      Radera