Powered By Blogger

torsdag 21 februari 2013

Liten Bloppis!

Lägger ut produktbilder och är det någon som vill ha fler bilder är det bara att säga till. OBS!! Coolwool dress har två små lagningar som är gjorda hos sömmerska och syns inte men vill ändå påtala det (bifogar bild på lagningen). Superian tunic har samma duktiga sömmerska kortat av ärmarna lite då de var väldigt långa. I övrigt i toppskick. 

Coolwool dress i almost black stl. 2.  750:- inkl vanlig frakt.
SÅLD!

Lagningen som inte syns och som är gjord hos sömmerska. Finns en till men den hittade jag inte. Väldigt bra gjort men det är därför jag säljer den så billigt. Är en riktig dyrgrip.


Rock-a-fellow slip dress i vintage dark grey, stl 3. 400:- inkl frakt.
I fint begagnat skick.
SÅLD!


Superian tunic i vintage powder (grålila) i stl 2. Ganska rymlig. Har kortat av ärmarna på denna lite då de var väldigt långa - händerna syntes inte.
550:- inkl


Hittade en bild på mig själv när jag googlade efter produktbilder :) Här ser man armlängden och det vackra broderiet framtill.


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en vacker dag!
Kramar!

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne købe Coolwool og sender dig en mail :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag har mailat dig. Med vänlig hälsning, Lisa Lestander

    SvaraRadera