Powered By Blogger

onsdag 20 februari 2013

Bloppishint! UPPDATERAT!

Nu var det ett långt tag sedan jag var här och jag låter tiden ha sin gång... Men har gjort en liten rensning till och hittat fyra fina Mollysar som får flytta vidare. Alla utan RAF:en (stl 3) är i st 2 och i mycket fint skick. OBS!! Coolwool dress har två små lagningar som är gjorda hos sömmerska och syns inte men vill ändå påtala det. Superian tunic har samma duktiga sömmerska kortat av ärmarna lite då de var väldigt långa. I övrigt i toppskick. Priserna kommer ligga på mellan 450:- och 750:-

Återkommer under dagen med bilder och priser. Vid intresse kontakta mig på marieskoog65@gmail.com

UPPDATERING!
Housetrucker dress är såld (andra till höger)!

Skriver priserna här och om någon vill ha bilder så mailar jag.

Från vänster:

Rock-a- fellow slip dress i siike, vintage dark grey stl 3. 450:- inkl frakt.

Superian tunic i vintage grey i bomull (grålila) stl 2. 550:- inkl frakt.

Coolwool dress i almost black i supermjukaste ullen stl 2. 750:- inkl frakt.



Ha det gott!
Kramar!




6 kommentarer:

  1. Din fresterska där! Nyligen sålt min Coolwool o funderar på om det var rätt.. Fast de skall ju användas också!
    Hur har det gått med återgången på jobbet?! Förstår det måste känts nervöst o lite konstigt efter lång hemmaperiod! Gissar det har gått hur bra som helst o bitarna börja falla på plats.
    Ha en fin dag hos dig!
    Kramar,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den finns här om du ångrar dig :) Började i måndags och det känns jättebra om än lite konstigt att bara dyka upp en kort stund några gånger i veckan...men det är den här vägen det måste gå så jag får hålla i bromsen lite :) Mysig arbetsplats och trevliga kollegor så det blir säkert jättebra :)
      Hoppas allt är väl med dig!
      Kram och fin dag till dig med!

      Radera
  2. Hej! Kul att "se" dig lite. Tror att din frånvaro på bloggen betyder något positivt för dig och det gläder mig såklart. Fina Mollysar, men här är det shopstop. Klem och sköt om dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Ja det blev en lång frånvaro...och tiden bara springer iväg och skrivkrampen blir bara värre ju längre tiden går. Men allt är bara bra (nåja - det mesta iaf :)) - fullt upp med allt möjligt och försöker få alla pusselbitar att passa ihop på något sätt...Här köps det ingenting heller och dessa finingarna har blivit lite för stora till mig :/

      Hoppas allt är bra med dig!
      Kramar

      Radera
  3. Vad roligt att "se" dig igen. Jag tror som Flipfloppan att tiden du varit borta har gjort dig gott. Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Det tror jag med - behövde ett brake av flera skäl.. men är inne och läser hos er och kollar av läget :) Ta hand om dig du med!
      Kramar

      Radera