Powered By Blogger

lördag 10 november 2012

I farten

Eftersom jag vaknade i gryningen kom jag iväg tidigt på min pw och när jag rundade hörnet där mitt favvofik ligger krockade jag nästan med en lika yrvaken barista som kom och skulle förbereda för öppning. Men hon var så snäll att jag fick följa med in och en ljuvlig latte serverades mig :)

Jag satte mig längst in i hörnet så ingen skulle se mig för det var ju inte öppet egentligen - fepplade lite med kameran och den här bilden råkades tryckas av.



Symboliserar min dag so far ganska bra. Världens fart på pw:n efter kaffet och diverse inköp till middagen (bla Sherry. Har inte bytt men frågade och man får faktiskt lämna tillbaka - no problems) har inhandlats på vägen.

Nu ska jag vila lite så jag inte däckar innan gästerna kommer. 

Ha en härlig lördag!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Ha ha, rolig bild :-) Ha en skön lördag och lycka till med middag!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Haha, får bjuda på den :)) Sherrysåsen blev riktigt smaskig :) Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad snällt att du fick ditt kaffe trots att det inte riktigt öppnat. Ser härligt ut. Men vilket trist väder vi har! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättegulligt av henne - en fördel med att vara stammis kanske :) Ja usch! Det började regna i slutet av rundan och nu är det nästan mörkt ute. Får bli många ljus idag. Kram

      Radera
  4. ha en fin kväll! Hoppas att maten smakar mums.
    kram

    SvaraRadera
  5. Fin smygbild;) Sherrysås låter mumsigt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ;) Supergott och rekommenderas! Hade den till lax. Kram

      Radera
  6. Hoppas kalaset blev bra och att du höll dig vaken.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev jättebra och jag piggnade till :) Hoppas du har haft det bra här i Götet. Kram

      Radera