Powered By Blogger

fredag 30 november 2012

En liten dagens och en present till :)

Det var evigheter sedan jag drog till med en dagens så jag slår till med en idag - tagen i mörka hallen. Men min nya Ajjfån är bra på att ta bilder i mörker med :)


Slog till på Skincitys erbjudande som Hilde tipsade om (duschcreme, hudlotion och kroppspeeling från Decléor för halva priset) och jag är inte besviken. Doftar ljuvligt och man blir mjuk som en babyrumpa :) Dessutom skickade de med den här söta lilla dockan som jag föll handlöst för och lite varuprover - det är service det!


Så himla söt :) Hon bor i mitt köksfönster nu.


Annars har dagen gått i Isvinterns tecken... Nu fattar tom jag att hösten är över och vintern är här. Höll på att drutta i marken flera gånger under min runda idag och höll på att frysa ihjäl under min cykeltur i eftermiddags. Tur att jag fick lite värme av olika slag emellan turerna :)

Ha en fin kväll!
Kramar!



18 kommentarer:

  1. Du ser fin ud :-) næ tiden flyver afsted og snart er der jul...!
    Den fine dukke minder mig om dem der kunne skilles ad, og der var en ny indeni og en mere osv. :-) Herlig fredag Kram T

    SvaraRadera
  2. Tack :) favoritstassen :) Jaa Babushkor - de är fina! Härlig fredag till dig med!

    SvaraRadera
  3. Så fin dagens! Jag skulle allt vilja ha den där tröjan. Helst en i varje färg men den funkar inte med min hylla tyvärr. Man kan ju alltid drömma.
    Kramar och ha en fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är underbar! Skulle kunna tänka mig några till jag med :)) Min hylla försvann med viktnedgången, kanske kommer tillbaka när jag ätit upp mig lite ;) Annars är den lite för kort framtill på mig med, behöver ha något längre under känner jag. Tillbringade min kväll i sängen tillsammans med frossbrytningar :/ Bättre nu... Hoppas din kväll var fin! Kram

      Radera
  4. Å här snöar det som 17 - kunde gott låta bli haha.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det! Fint ändå när det ligger - här är det iiiiis.....Kram

      Radera
  5. Kul att du blev nöjd:) Jag har nu 6 Kokeshi dockor hemma, så lite grejer har jag handlat:) I morgon börjar de sin livsfarliga julkalender med:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättenöjd! Supertack för det tipset! Aha är de så de heter. Får nog beställa lite till jag med så min docka får en kompis ;D Kram

      Radera
  6. Ja nu börjar det bli vinter. Känns att snön hänger i luften här. Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så in i bänken - blev sjuk på kuppen :/ Får hoppas det var en tillfällig vinterchock :)) Kram och ha en fin helg!

      Radera
  7. Hihi, de där söta små dockorna bor här med..så söta! Får nog kolla in det där erbjudandet också, tack för tipset båda två. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vassego! Ja de är ju för söta :)) Kan man köpa sådana någonstans här i Götet? Kram

      Radera
  8. Söt hon är och fin du är, tröjan är verkligen supersnygg, helst i den färgen. Klem

    SvaraRadera
  9. Tack :) Ja den är nog mitt bästa Mollyköp i år. Så himla skön och älskar färgen! Kram

    SvaraRadera
  10. Vad fin du är och härligt med lite hudvård! Det behövs i den här nypåkomna kylan minsann. Fast idag har åtminstone äntligen varit en ljus dag. Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en ljuvlig känsla att smörja in sig i något väldoftande gott. Tog en underbar promenad i det vackra vädret idag, då gör det inte så mycket att det är kallt. Kramar

      Radera
  11. Jag har fått mina smådockor när jag/dottern shoppat på Skincity också. Fast vi har dem med blommorna framåt, söta hur som, kram igen!

    SvaraRadera
  12. Aha, då får jag leta upp något mer att beställa därifrån - är nog inte så svårt :) Kram!

    SvaraRadera