Powered By Blogger

måndag 30 juli 2012

Systermys och neeej!

Var en riktig kanonsöndag igår. Först daten med Flipfloppan och på hemvägen hittade jag något som jag letat efter länge, av en slump (visar en annan gång). På kvällen träffade jag min syster och myste några timmar på Linnéterassen, en uteservering.

Fina systra min.


Jag i ölhävartagen :)


Syster yster igen :)


Och här kommer det stora neeejet! Gick förbi en rönn på väg till systerdaten med nästan mogna rönnbär! Här har jag levt i min - nu kommer sommaren snart - bubbla och så är det höst (nästan). Ahhh.. Fick lite lätt ångest där...


Bjuder på en suddig gårdagens i hissen också när jag ändå håller på. Ser ut som jag ska mörda någon men jag är bara lite stressad över att någon ska rycka upp hissdörren och se mig stå där inne och fjanta mig.


Är väldigt nöjd över mina vita Mollyjeans som hittade hit till slut :) Linne By timo och Colbert tunic från Odd Molly. Biketten var med men behövdes inte användas :) Min ständige följeslagare Alexan var med också.

Nu hoppas jag att det är uppehåll så jag kan ta en skön PW i Slottssogen.

Ha en fin dag!
Kramar!




6 kommentarer:

  1. Vilken härlig söndag du haft :) Undvik Rönnen och titta framförallt inte på bären hihi
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfect sunday :) ja den Rönnen får jag gå omvägar om! Kram

      Radera
  2. Det ser så mysigt ut så. Och med de där rönnbären lär det bli en riktigt kall vinter i år ju. Kanske följd av en varm sommar? Men vad hjälper det nu? Kram

    SvaraRadera
  3. Ja myspysigt :) Urk.. det blir bara värre...Men får väl se fram mot nästa varma sommar då :) och kanske en underbar augusti? Kram

    SvaraRadera
  4. Nej, nej, nej, sommaren KAN bara inte vara slut än. Jag har hoppet och tron kvar - det blir en fin augusti :-) Fina ni är, syrran och du. Jag har min alldeles sprillans nya blå colbert idag, älskar den.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Nej det får den inte. håller helt med dig! Vi får hoppas på en underbar augustimånad :) Älskar min också :) Både färg och modell. Kram

    SvaraRadera