Powered By Blogger

fredag 27 juli 2012

Stadsstass

Får en bli en lite paus från havssolen i dag. Fick lite väl mycket av den varan igår. Har lyckats bli solbränd på underläppen! Ska därför leta upp ett solskydd för läpparna idag :)

Istället tar jag mig en tur in till stan! Det var längesedan så det ska bli riktigt mysigt. Och eftersom jag ska ut och fingå fick det bli finstassen :)

Nu kanske inte Minnetonkas var världssnyggast till klänningen men de är supersköna att gå i så så fick det bli. 
Ceremony strap dress i almost black och Pointelle short cardigan i chalk från Odd Molly. Känns som det var evigheter sedan jag hade en normal stass på mig. Har mest varit träningskläder, bikini och praktiska moppestassar.


Ha en fin dag! 
Jag dregglar redan av blotta tanken på min snart förestående fika :)
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar