Powered By Blogger

måndag 10 december 2012

Måndagens

Idag har varit en slow day. Vaknade inatt och sov länge imorse istället sådär som det kan vara för mig ibland... Men gick en liten promenad i Haga med omnejd och påbörjade mina julklappsbestyr. Sen i starten i år... Mysigt var det ute och en fika blev det också :)

Bjuder på en dagens stass idag - var så längesedan att jag börjar bli lite blyg för kameran igen :))

Mitt tröjfynd från Freeport - den mjukaste tröja jag någonsin haft och varm & go med. Pleasejeans (den nya sändningen som är normala till lite små i storlek, kan vara bra att veta) och en gammal Odd Molly top under.



Min ständiga ytterklädesel för tillfället - ullkappa från Chill Norway och underbara Scars scarfsen. 
 

Fika på mysigt café i Haga i lugn och ro.


Kanske blir lite uteätning med dotter + kompis senare, får se... Känner mig fortfarande sådär sömnig - vill inte riktigt vakna idag...

Ha en fin måndag!
Kramar!



18 kommentarer:

  1. snygg du är! tröjan är härlig - jag har wrapen i båda färgerna.
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina du :) Den är ljuvlig och wrapen är också så fin! Kram och krya på armen!

    SvaraRadera
  3. Vad fin den var på dig! Provade den på Freeport och det var ju nästan sjukt så mjuk den var! Men på mig var den kort i längden.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) det är den mjukaste tröja jag haft! Gick upp en storlek för att få längden. Kram

      Radera
  4. Mmm ser gott ut..både tröja o fika! Jag längtar efter lediga dagar nu..
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det :) Förstår jag att du gör - här börjar det bli tvärtom äntligen... Kram

      Radera
  5. Snygg tröja och det låter som en skön dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Underbar tröja och den är lika mjuk som en katt. :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis :)) Kanske därför jag föll för den :) Kramar

      Radera
  7. Super lækker trøje og tak fordi du har ændret mit link, så de sidste nye indlæg kommer frem på din blog :-) Kram T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Hoppas det blev rätt nu :) Kram

      Radera
  8. åh du har den kappan från Chillnorway som jag vill ha. jag skickade tillbaka den för den var för tunn tycktejag för det priset men omjag hittar den billigare vill jag ha den också.) kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och jag älskar den! Köpte den förra året och tog en Large son är en liten L. Jättebra för det får plats tjocka tröjor under :) Jag hade tur att hitta en nästan ny på tradera till kanonpris! Kram

      Radera
  9. Fika och snygg tröja! Det låter inte illa det! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det inte heller :) Jättemysigt! Kram

      Radera
  10. Tröjan verkar kanon.... och kan bara hålla med om nya sändningarna av Please-jeans. Jag beställde ett par (tror färgen heter espresso) och dom (personalen alltså!) var så gulliga så de skickade ett par i en storlek större än vad jag beställt... vilket var enorm tur för jag hade aldrig fått på mig i den storlek jag beställt. Dessa nya är tydligen lycra i istället för elastan, vilket lär vara snyggare o mjukare....men som sagt rejält små i storlekarna. (kan tillägga att det var biskopsgården jag beställde ifrån) Kramar

    SvaraRadera
  11. Helt underbar är den! Ja jag beställde ett par från ett annat ställe först - visste inte att storlekarna var ändrade och fick ingen info om det därifrån. Dessutom har jag fortfarande inte fått pengarna tillbaka och är lite grinig faktiskt. Skickade ett mail igår men inte fått svar. Är över en vecka sedan de fick tillbaka brallorna (skickade rek och de bekräftade att de fått dem). Ska ge dem till nästa vecka och vill därför inte hänga ut dem än... Bra att Biskopsgården skötte det så bra. Kramar

    SvaraRadera