Powered By Blogger

tisdag 9 oktober 2012

Dagens Twistme

Oh yeah, vad jag gillar den här tröjan! Dessutom passar den perfekt till Enwrapme jersey top :)

Har sovit som en stock inatt och haft en lugn och skön förmiddag till tonerna av The Doors " Riders on the storm". Sämre kan man ju ha det :) Nu ska jag i alla fall bege mig ut en sväng i blåsten. Och inhandla lite mat. Det blir lite ungkarlslyestuk i kylskåpet när båda barnen är borta. Men nu är sonen hemma igen så jag får se till att fylla upp kylen.

Någon som försöker se lite tuff ut :))) Twistme jumper och Enwrapme jersey top, båda i ruby och båda från Odd Molly, Pleasejeans och Primeboots.


Båda topparna är längre baktill och följer varandras form så fint tycker jag.


Ha en fin tisdag!
Kramar!



20 kommentarer:

  1. Ja attans vad snygg du var i den kombon!:)
    Tröjan är ju suuuuperfin!! Love dina stövlar med!! Å vad jag vill ha dom:))

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Tack :) Trivs jättebra i den. Och mina ponysar är väl använda investeringar helt klart :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg kombo. Jag har båda plaggen, men inte i samma färg men jag måste nog testa ändå:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag har Enwrapme i svart också och tror att de blir väldigt fint ihop också. De modellerna passar så bra ihop. Kram

      Radera
  4. Mamma Mia vilken super fin kombo.....vill ju gärna ha enwrapme jersey top i just den färgen.....som genast blev ett habegär till när du visar så underbara bilder=))))

    Hoppas att du har en bra tisdag<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Färgen (och modellen) är super! Den svarta är jättefin också. Vet inte vad den finns i för fler färger, måste kolla :)) Min tisdag har varit lugn och skön. Hoppas din tisdag är bra också <3 Kramar

      Radera
  5. Me too, du klär något alldeles grymt i starka färger! Jag är liiite rädd för dem..men avundsjuk ändå =) Jag är ute efter Twistme fast i porcelain..mumma!
    Pst: här har åskan dånat o slagregn på det..rätt mysigt om det nu bara blir idag..kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Jag älskar färg men är lite feg ibland och ibland känner jag inte för färg helt enkelt. Wow det låter häftigt! Men hoppas det är fin i morgon igen :) Kram

      Radera
    2. Glömde säga att jag inte hade haft något emot en i porselain heller :))

      Radera
  6. Du är supersnygg i dagens outfit, riktigt riktigt snygg!!
    Här varit stålande väder idag igen, gnäller för jag vill inte se mina skitiga fönster, fniss..
    Borde kanske köpa ngt nytt jag också men har liksom tappat sugen.
    Njut av din kväll med de dina i hoppas dagen varit bra!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Älskar tröjan och det är lite lila fläckar i den :) Ibland har man bara inte lust, helst om man inte mår så bra...Eller också blir det tvärt om. Idag blir det mys med mig själv, sonen kommer inte hem förrän sent ikväll och dottern har ju flyttat ( om hon inte är ute och svirar i stan för då brukar hon ramla in här :)). Hoppas du har haft det gott! Kram (och mina fönster ska vi inte tala om :p)

      Radera
  7. Jättesnygg kombo det där! Ha en fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Väldigt mjuk och skön också :) Ha en fin dag! Kram

      Radera
  8. Kjempefint!! Den fargen er perfekt til deg:)
    Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Trivs väldigt bra i den färgen :) Kram

      Radera
  9. Nøjh hvor ser du godt ud - dejligt jeg fandt DIN blog :-)
    Kigger helt sikkert med igen.
    Ha en dejlig aften.
    Klem
    Charlotte Dk

    SvaraRadera
  10. Tack :) Kul att du hittat hit :) Ha en härlig dag! Kram

    SvaraRadera
  11. Oj vad snyggt! Ingen frost här men 3 grader i morse när jag stack till jobbet, brrrr.
    Kram

    SvaraRadera