Powered By Blogger

måndag 24 oktober 2011

Måndagens och tack för igår!

Nu har jag gått här sedan kl halvåtta i morse och väntat på mögelgubben!  Inte ett ljud har jag hört från honom! Vågade inte ens gå in i duschen ifall han skulle komma. Nu har jag duschat och ska strax iväg till tandläkaren! Inte kan jag ringa honom heller för jag har inte hans nummer. Dålig stil tycker jag!!

Men Massa tack för feedbacken igår! Nu känns det glasklart att båda stannar :)

Dagens är min gladstass :) Passar ju bra när dagen börjar så dåligt! Nu kan det bara bli bättre :) Och så ska jag bli av med tandstenen hos tandläkaren :))


Wilma, Blenda, Levis och Hunter :)


Efter tandläkaren ska jag ge mig ut på en liten promenad! Ett läkarbesök ska betas av (verkar vara antibiotikatajm igen ) och en fika ska avnjutas!

Hoppas ni får en fin dag!
Kramar!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktigt bra dag, trots tandläkare och läkare. Kram snygging!

    SvaraRadera
  2. Ha en fin dag fina! Typiskt hantverkare att inte dyka upp när man förväntar... Hoppas det ordnar sig och lycka till hos tandläkare och läkare.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Josanne - Tack :) Det har varit en skön dag! Tandstenen borta men antibiotika tyvärr :/ Kramar

    Tigern - Ja verkligen! Sprang på honom nere på Hemköp! Han hade glömt! Sedan hade han tydligen glömt att meddela mig det! Nu har jag fina tänder iaf :) Kramar

    SvaraRadera