Powered By Blogger

måndag 8 april 2013

Liten bloppishint! Uppdatering!

 Uppdatering igen :)
Bloppis kommer -har bara lite svårt att bestämma mig för vilka som ska flytta :))

Uppdatering!
Primbootsen, butterfly leaves jumper och Pleasejeansen är sålda men jag har några Mollysar till som jag lägger ut imorgon. Ha en fin kväll!

I eftermiddag/kväll kommer jag lägga ut lite fint från Odd Molly, Please och mina älskade Primeboots till försäljning. Bootsen älskar jag fortfarande och är i jättefint skick men de har blivit förstora för mig i samband med viktnedgång... så nu får någon annan lycklig chansen :)

Stl 39 är det på dessa.


Snygga butterfly leaves jumper i nyskick i stl 2 från Odd Molly.

Et par treknappsjeans från Please (blå i stl. S) kommer också och lite fler fina Mollysar blir det :)

Ha en fin dag så länge!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Då kommer någon bli lycklig! Visst är den fin den tröjan!? Älskar min högt kan jag lova. Stövlarna är ju fina men några storlekar för stora för mina fossingar. Hoppas det går bra för dig med allt det nya..
    Ha en skön kväll!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är underbar men passade inte riktigt på mig... stövlarna är underbara de också men förstora nu tyvärr. Annars går det mesta bra :) Hoppas allt är väl med dig också!
      Ha det så gott!
      Kram!

      Radera
  2. Så fine sager og det er aldrig nemt at skulle beslutte sig, men der kommer helt sikkert til at blive en lykkelig ejer uanset hvad du beslutter :-) Held og lykke til med salget.
    Håber du har det godt, det er længe siden :)
    Stort kram OddStyle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu har jag äntligen fått tummen ur :) Tack så mycket, det har jag - har bara lite (mycket) bloggtorka. Hoppas du har det gott med! Stor kram tillbaka

      Radera