Powered By Blogger

måndag 19 december 2011

Grizzly - Julpyntsmarodören och jag behöver era adresser!

Jag hade en tanke om att jag skulle pimpa katträdet så det blev lite julgrans ala kitsch stämning över det hela och ha julklapparna under. Fick tag i tjockt tjusigt glitter med stjärnor, gömde påsen med glittret djupt bland julklapparna, igår när jag satt vid datorn blev det ett himla liv och ut kommer Grizzly farande med glittret i munnen.


Och där fick den redan massakrerade tomten sig en törn...



Ber om ursäkt för röran, dottern mellanlandar hemma innan det bär i väg till Stockholm.



I morse vaknade jag av att Grizzly rotade för fullt där jag gömt det resterande glittret :) Så jag fick väl hasat mig upp och ge honom det redan demolerade glittret... Får nog lägga tanken på det där pimpade katträdet på hyllan :))

Och adresser efterlyses till er som vann i går, dvs alla :) Vissa har jag säkert någonstans i  min kaotiska mailbox så det är säkrast att ni skickar igen.

Har fått adresser av Horngatans ros, Helen och Nena.

Ha det gott allihop!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Jo det känner vi igen...
    Jag har en liten sköldpaddsfärgad dam som är mer uppfinningsrik än vad som är nyttigt för henne =)

    SvaraRadera
  2. Helen - Ja ibland slår de en med häpnad :) eller inte :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Godmorgon o tack för bilder på en katt som verkar otroligt rolig!!! Våran lilla dam har inte samma uppsinnesrikedom än men hon är inte ett halvår än. Småhyss med saker, desto större hyss mot våra hundflickor som ser lika förvånade ut varje gång.
    Kan inte låta bli att fnittra när jag ser dina bilder. Ha en bra måndag med fortsatt pyssel.
    Kram

    SvaraRadera
  4. HAHA underbart! Du verkar ha en riktigt busig misse :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Annelie - Ja han är speciell :) De andra är inte riktigt lika busiga, förutom att Loui har en hang-up på att han måste välta smala saker som står upprätt ( flaskor och vasar m.m ). Härligt att du fick dig ett litet fnitter :) Kram och ha en bra dag du med!

    Linaplina - :D ja han är ett riktigt litet busfrö :) Kramar!

    SvaraRadera
  6. Vilken söt liten buse! Han sväljer väl inget av det där undrar jag oroligt? Fast katter har ju nio liv...
    Kramar och ha en go måndag

    SvaraRadera
  7. Lingon - Han får bara leka med den under övervakning :) Därför vågar jag nog inte sätta upp det någonstans så han är där håller på när jag inte har koll. Ha en go måndag du med! Kramar

    SvaraRadera
  8. Haha... han är ju bara precis helt underbar! Tack för bilderna! Kram!

    SvaraRadera