Powered By Blogger

torsdag 23 juni 2011

Dagens och storleks-swap- förfrågan av Rosanella black

Idag fick jag paket! Sign skirt och den var sååå fin!  Och Rosanella toppen i svart med underbara broderier! Jag chansade på en 3:a ( man vet ju alldrig med Odd Molly och storlekar ) för 2:an var slut. 3:an var lite för stor så om det är någon som har en 2:a och vill ha en 3:a vill jag hemskt gärna byta!


Dagen idag blev Taradiddeln och Mollyjeansen ihop med gamla skinnjackan  och Carcais sjal = dagens moppestass!

Jag har nämligen de senaste dagarna utsatt mig för Göteborgs kaotiska stadstrafik! Allt för att det ska gå lättare med mc-kortet sen... Men jag säger bara en sak; Alla vägar bär till Hisingen och de avfarter man vill svänga av på, där får man inte svänga av utan man måste åka någon idiotisk omväg!

Det tar ungefär tre gånger så lång tid att ta sig till stan med moppe om man följer reglerna än om man går eller åker spårvagn. Så det är inte för stadsåkningen jag vill ta mc-kortet!

Här kommer dagens stass!



Den snygga ryggen



Nu ska jag göra en omelett med kantarellfyllning! Mums :)

Hoppas ni får en bra kväll!

I morgon ska jag visa den fina kjolen ihop med en annan Rosanella som jag köpte i stan:) Ibland är jag inte klok så är det bara! Kan tillägga att jag bara tänkt att köpa en underkjol från vinterkollektionen så det blir förhoppningsvis inte så dyrt i slutändan.

Nån som hört det förut? Hahaha


Kramar!

4 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se din kombo i morgon, jag älskar rosanellorna..

    kramar och ha en fin kväll,
    L

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är nöjd med dina köp. Ska bli jättekul att se bilder i morgon, då jag väntar på samma plagg. Ha en fin midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en Härlig Midsommar med blommor sill och jordgubbar:) Den där tarradiddlen är så vacker..En av mollys finaste klänningar enligt mig:)
    kram kram :)

    SvaraRadera
  4. Lingon - Ja det är verkligen vackra plagg :) Kramar o Glad Midsommar!

    Hilde - Jag ska strax lägga ut bilderna som blev mörka tyvärr! Glad Midsommar o Kram!


    Too di loo - Tack det samma! Ja det är verkligen en av mina favoriter! Önskar jag hade en i royal också :) Kram

    SvaraRadera