Powered By Blogger

måndag 13 maj 2013

Bloppis del 2 :)

Japp, passar på att lägga ut lite finingar nu när jag ligger här i sängen med feber...urk...! Men det går över och så har jag hört att sommaren ska komma i veckan - något att se fram emot alltså :)

Två Mollysar och en Desigual blir det. Koftan och klänningen är i nyskick - är färgerna och jag som inte kommer överens och silkeskjolen är i mycket fint skick men används inte längre. I priset ingår vanlig frakt med posten.

Odd Molly - compliment cardigan i färgen scarlett. Stl 2. Underbar passform och tunn och skön.
550:- inkl frakt.
  
Reserverad till Inger!


Desigual - Vest liz dress i stl M, något liten i storlek.
500:-inkl frakt.



Odd Molly - dolce skirt i almost black, stl 2. Normal till lite rymlig.
400:- inkl frakt


Det var det hela för den här gången. Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

 Ha det gott!
Kramar!

Jo, en sak till! Jag har kopplat på kommentarsgranskningen för att se om jag blir av med all spam som har letat sig fram till bloggen...så nu vet ni varför.


9 kommentarer:

  1. Trist med feber o sjuka nu! Här har det varit barfota o utan jacka den senaste tiden. Altandörren står öppen mest hela tiden. Blåser över värmen till dig! Friska på dig o lycka till med bloppisen!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inget kul - får hoppas det går över snart..Låter härligt! Här var det varmt sedan kom kylan och regnet tillbaka, men nu kommer förhoppningsvis solen och värmen snart igen :) Längtar!
      Tack :)
      Ha det gott! Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Tack gulliga du!
      Ha det så gott!
      Kramar

      Radera
  3. Åh, vad mycket fint blev sugen på kjolen menjag får fundera lite kram Diana

    SvaraRadera
  4. I vanlig o konsekvent ordning missar jag dina bloppisar..nåja. Värre saker har hänt! Hoppas helgen kommer med friska dagar till dig o har du fika tid över en eftermiddag så hör av dig =)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fikar gärna någon dag! Vi hörs av på fånen :) Kram

      Radera
    2. å hoppas allt är väl med dig! Kram, kram

      Radera