Powered By Blogger

söndag 5 maj 2013

Bloppis!! Del 1 och en efterlysning!

Har lite till som ska flytta, bland annat en fining från Odd Molly och en från Hunkydory. Kommer lägga ut lite mer efterhand men idag blir det dessa.  I priset ingår vanlig frakt med posten. Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Vackra Forsome tank i dark pink stl 1 (rymlig) och i nyskick! Handvirkad.
900:- inkl
Reserverad!

Hunkydory Star knit, ljust blå med beigevita stjärnor på armbågarna i bomull. Stl M. Använd och tvättad en gång.
550:- inkl

Reserverad!



EFTERLYSNING!

Efterlysningen gäller Odd Mollys Pointers short cardigan i black eller almost black, stl 2. Skulle bli överlycklig om någon kan avvara denna till mig då min har försvunnit på något mystiskt sätt...


Ha det gott allihop och hoppas solen lyser på er också :)
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Pointers short cardigan finns i black hos webshopen Skistar.com. Det är en svensk webshop och jag handlade min Pointers där!
    Vänligen Maria

    SvaraRadera