Powered By Blogger

lördag 20 april 2013

Äntligen bloppis :)))

Japp, det satt långt inne att klämma ut det här bloppisinlägget men här kommer två ljuvliga Mollysar och en Hunkydory. Visar produktbilder nu men kan ta bilder om någon vill. I priset ingår vanlig frakt med posten.

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Först ut är ljuvliga Lace Patchwork Wrap tunic i stl 2 i lilac. Helt underbar och endast provad och tvättad en gång.

850:- inkl frakt
SÅLD!


Vackra Spinner silk dress i storlek 2 i mycket fint skick
550:- inkl frakt
SÅLD!

Baksidan


Och till sist Hunkydory Essential assym pleater i OBS! militärgrönt! Stl M, rymlig. I fint begagnat skick.
350:- inkl frakt
SÅLD!

Ha en ljuvlig vårdag allihop!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Hej, jag har mailat dig, hoppas du fått det, verkade lite skumt på min dator... Storklemar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag har inte fått mailet...kollar om jag har kvar din mailadress och försöker nå dig. Storklem tillbaka :)

      Radera
  2. Kul att se lite livstecken ifrån dig:)
    Hoppas att du mår bra och har det gött!
    Saknar dig här inne men förstår att det finns så mycket annat:)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag har det gött och saknar bloggerriet lite, framför allt er goa sköningar :) Ska se hur jag kan få igång mig lite...Blir svårare ju längre tiden går märker jag. Kramar

      Radera
  3. Stoppar bara in näsan och säger hej! Och hoppas att du har det bra:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du kikade in :) Jag har det bra och hoppas du har det med. Kul att vi ses lite på fb iaf :)
      Kramar

      Radera